النجباء: از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس دست برنخواهیم داشت-راهبرد معاصر

النجباء: از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس دست برنخواهیم داشت

جنبش النجباء عراق با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان اعلام کرد که باوجود تلاش اشغالگران برای پنهان کردن خسارات خود در نتیجه ترور فرماندهان پیروزی، از انتقام ترور شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمانشان دست برنخواهیم داشت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۲ - ۱۲ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 02
کد خبر: ۱۶۶۵۹۹

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در آستانه سالگرد ترور ناجوانمردانه شهیدان سلیمانی و المهندس با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: هرگز از گرفتن انتقام فرماندهان پیروزی منصرف نخواهیم شد.

نُجَباء ضمن اشاره به اینکه "اشغالگران آمریکایی و مزدوران آن‌ها در این مدت برای حفظ آبروی خود با فریبکاری تلاش کرده‌اند که حجم تلفاتشان را پنهان کنند"، خاطرنشان ساخت: اما آزادگان جهان از میزان تلفات دشمن اطلاع یافته‌اند؛ زیرا با مشتی خاک نمی‌شود خورشید را پوشاند.

بیانیه فوق در ادامه افزوده است: با این وجود، ما هیچگاه آرام نگرفته و پرچم انتقام را همچنان برافراشته نگه می‌داریم تا زمانی که حضور آنان در عراق و غرب آسیا به‌طور کامل پایان یابد.

جنبش نُجَباء عراق با تکرار موضع ثابت خود مبنی بر اینکه "مذاکره مسالمت‌آمیز با اشغالگران جنایت‌پیشه، احمق و سلطه‌جو، فقط یک توهم بیهوده است"، اضافه کرد: این واقعیت به‌زودی بر همگان ثابت می‌شود؛ اشغالگران هرگاه روی آرامش ببینند، بر زیاده‌خواهی، سلطه‌گری، اقدامات خرابکارانه و مداخله‌جویانه خود می‌افزایند و هروقت با آنان مبارزه شد و هدف قرار گرفتند، به گوشه‌ای پناه برده و مشغول توطئه‌چینی شده‌اند.

مقاومت اسلامی نُجَباء سپس یادآور شد: امروز همه می‌دانند که رژیم شرور و مستکبر آمریکا کلیه توافقات گذشته را نقض کرده و زیر بار آن‌ها نرفته است. حتی به قانون مجلس نمایندگان که در سال 2020 تصویب شد و مفاد آن بیرون راندن همه نیروهای اشغالگر از عراق است، اعتنا نکرده و با گروه مذاکره‌کننده عراقی رفتاری تحقیرآمیز دارد.

در پایان بیانیه جنبش نُجَباء تصریح شده است: همه این موارد و موارد دیگر، ثابت می‌کند که قدرت عراق بلکه حتی حفظ حاکمیت و ثبات کشور، با مقاومت نظامی محقق می‌شود و در برابر این اشغالگران دروغگو، هیچ گزینه دیگری فایده ندارد. گزینه ملت، مقاومت است و گزینه ما نیز مقاومت است./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده